Bara massa jobb.

Hade bara ett dygn ledigt och det var i fredags. Åkte till landet på en blixtvisit. 
Jag försökte mig på att göra läxa även om jag verkligen inte hade lust. 

Höst. Jag och Grannen B gick varvet med stavar i regn och dimma. 
Vi gick sedan hem till henne och fikade och åt god bulle över samtal. 
Under kvällen stekte jag vegobiffar på prov och de blev bra. 
Jag började så smått fundera på hur man kunde klä in ledningarna till värmepumpen på insidan men det blev för mörkt och sent för att gå ut och såga. 
JR och D kom sent på kvällen efter att ha varit i Norrköping och kört gocart med JRs jobb. 
På lördagen hade vi inte så mycket tid utan åkte direkt till Vingåkers outlet för att shoppa med D. 
JR fick agera modell när jag försökte leta vinterjacka åt stora sonen. 
Sönerna klädval är så dyra nu för tiden men här är priserna åtminstone lite lägre.
Sedan var det bara för mig att fara hemåt för att jobba igen på lördagsnatten. 
JR och D stannade kvar och samlade upp löv i trädgården
Och JR fick tok-nog på alla flugor och började tejpa igen fönster. 
På söndagskvällen kom de hem igen och jag gick på min andra natt. Jag hann städa lite lätt i köket men mycket mer blev det inte mellan nattpassen för mig. Nu är det tredje jobbnatten. Längtar efter ledighet. 

#1 - - FSHD Daniel:

Fina bilder, framförallt den första. Galet fin höstbild! :)