Fin-lir till matrummet!

 
Idag var jag ute och sprang, veckans 2:a mil!
Jag sprang förbi en antil/loppis-affär! 
Direkt efter att jag kommit hem och duschat
tog jag bilen till affären!
Där hittade jag 6 st gamla udda mat-tallrikar!
 6 st är alltid en början :-)
Nu är det kväller och kag körde ungsta sonen till Sollentuna där ham och hams kompisar tränar någon form av Parkour.
Det blir länge att titta på hoppande voltande barn...
jag gick en stund till cemtrumet och köpte där vita bordstbletter att ha under tallrikarna.
Sen var det Maja och Mercan..JR och D köptepresent till dem idag :-)
De hittade 2 små tygkatter som såg ut som Mercan o Maja.
Maja adopterade sin.
 
Mercan var ordentligt skeptisk till sin kopia och gav den ett rejält kok stryk!
 
 
#1 - - Mor:

Älskar kattbilderna.

#2 - - Mia:

Det är riktigt snyggt med udda porslin! Har du sett de där serveringsfaten i tre våningar man kan göra av udda porslin?
Katterna är hur gulliga som helst :)
Den där träningen ser spännande ut!
Det närmar sig den 8 Juni, vi måste planera lite!
Kram