Motion december och liten årssammanfattning.

2016 har väl inte riktigt varit mitt bästa år motionsmässigt. Först opererade jag ju mig i början av året och sedan har jag lagt på mig i vikt till dess jag nu för någon månad sedan fått gulkroppshormontabletterna så att allt börjat kännas normalt igen även om jag inte gått ned något så har det i varje fall stannat av med viktuppgången.
JR däremot har haft sitt bästa år ever med träning, aldrig vägt under 90 kg vilket gör honom superlycklig. Inte lika glad är jag att säga att jag under hela året inte vägt under 60 kg en enda gång snarare legat på 63 kg hela sista halvan av året...det gör det så tungt att springa...hoppas det kan bli ändring på det 2017 nu när jag mår bättre i hormonbalansen igen.
2017 skall jag fokusera på att må bra igen och inte stressa så som sista halvan av året blev med dagjobb. Nej tack till det, jag vill hinna med att träna!
Löpning 2016: 
69,5 mil ...inget höjdarresultat men jjag får glädjas över att jag sprungit mitt första Marathon detta år.

Skidor 2016: 
0,8 mil 
Cykling 2016: 
Tot 9,7 mil varav 2,4 mil MTB / Spinningpass: 0 
Simning 2016: 
3 km 
Antal tillfällen längre hemmaträning pass 2016: 2st. D och jag har gjort flera kort också under året + att jag stretchar väldigt ofta framför tvn.
Antal styrketräningspass på gym 2016: 21st. 
PB på milen: (56:12. 15/8-15.) 
PB på Marathon: (4:53:45. 4/6-16.) 
Uppdaterat 31/12-16
 
 
 Bilderna här på decembers träning blev lite tokiga men internet här i Thailand är lite svårt att få det som man vill, man får vara glad för det lilla.
Nu börjar vi om! Mot 2017!
#1 - - Mor:

S T Ö N! Men duktig har Du varit!