Robin 15 år 19 december

JRs bror J, hans pappa O, han själv och så det 15-åriga födelsedagsbarnet Robin!
Vi blev hembjudna till dem i deras nya fina hus som var så mysigt! På något sätt uppmärksammar jag att jag och A stannat i växten lite för tidigt...iförhållande till D :-)
Svårt att få dessa att titta åt samma håll samtidigt!
Robin fick många fina presenter och av oss fick han boxhandskar och så fick han ärva vår box-säck eftersom vi tror att han är den mest aktiva på området i släkten.
A hade lagat så jättemycket god mat och vi åt till magarna stod i 4 hörn.
Bullarna var bakade denna dag och ljuvliga!
D åt så mycket att hon faktiskt somnade på köksstolen efter maten!
Jag och A sjöng karaoke på hennes initiativ. Det var inte igår direkt och det var jätteroligt, hon var så duktig!
Jag behöver verkligen en ny mobil, mina bilder blir helt suddiga då kameran är spräckt. Ska kolla på en i mellandagarna, är less på alla suddiga bilder!