Sitter o väntar på tentan.

Halv tolv natten till onsdag. Sitter här hemma i soffan o väntar på att hemtentan ska läggas ut om 30 minuter. Vill bli av med skiten!
Idag var en fantastisk dag vädermässigt. Tyvärr njöt jag inte som man borde. 
Jag åkte in till Sophiahemmet och skolan i morse och satt som åhörare på ytterligare en till examination under några timmar. Provade därefter att gå på stan men jag hade inget driv till det, brukar vara så dagen efter att jag gått av nattpassen, energin är låg.
Efter helgens nattjobb åkte jag o handlade mat i går morse innan jag gick o lade mig. Vid den tiden på morgonen kan man nästan bli lite besk i tonen när den pigga morgonpersonalen på ICA hälsar en välkommen!
 Hemma i rabatten har rådjuren glömt att äta av några tulpaner. Hur gick det till?
Om det var igår började jag plantera om väldigt många mer blommor hemma också.
Sonen blev ju sjukt lycklig över det, han sade tack snälla mamma för att du planterar blommor till mig...eller inte...
Hur som helst var han väldigt söt när han kom upp och mannekängade sina nya kläder (för kross-åkning). Mammas lilla kyckling! Aldrig har väl han visat oss nya kläder förut!😀🤗
JR och sonen A åker kross var och varannan dag nu. I lördags skadade sig en av deras kompisar illa men som tur var inte livshotande.
Sprungit har jag faktiskt gjort 2 ggr nu. Kanske är jag igång igen och vi försöker äta lite nyttigare hemma. Nu när det drar igång med tenta o oponentskap åker en o annan macka ned igen, man kan lugnt säga att jag stress-äter. Men vad fasen, det är fortfarande en kvart kvar till tentan kommer. Jag får väl gå o ta en dusch bara för att ha något o göra. Vill se hur tentan ser ut o sova på saken o starta i morgon. Den ska vara inne på fredag till midnatt. Så länge har jag dock inte tid att sitta med den, måste planera för oponentskap jag ska utföra nästa torsdag.  
 
#1 - - Mor:

Alltså.....den sista bilden i detta inlägg?! Är det Mersan eller har ni skaffat en hund? Vad är fram eller bak? Har halsbandet hasat runt till svansen? Fniss.