Ledig måndag och tisdag.

Jag satt hela måndagen med en och nästan hela tisdagen med en inlämningsuppgift för skolan. Måttligt kul men på tisdagen skickade jag in den uppgiften. Skönt.
H'rjade sedvanligt med stora mängder tvätt i aldrig sinande flöde.
Började slå in de första julklapparna.
På måndagskvällen sprang jag en runda också. Ramlade på släta backen vid ett vägarbete eftersom det var så mörkt. Gick dock bra.
Annars är det som vanligt hos oss förutom att JR gick mot att bli förkyld och sjuk.
Mercan tog hand om honom sedvanligt.
Jag tvättade bilen också vilket var välbehövligt.
Så här ser en bra tv-kväll ut hemma hos oss.
På tisdagsnatten tog jag ett övertidspass på jobbet.
#1 - - Camilla:

Era katter är verkligen med er jämt. Gillar de att åka till landet? Jag börjar gruva mig för att flytta Saga om 2 månader, tänk om hon inte alls trivs i nya huset?
Kram