KUA-onsdag.

Denna vecka jobbar jag dag på firman. Jag och några kollegor handleder ett team av studenter och det är intensiva dagar fyllda av intensiv medvetenhet och reflektion. Onsdagen är alltid tuffast, jag vet inte varför men mycket känslor och självkritik brukar komma i gungning . Sjukhusets supergulliga clowner som går runt och hälsar på barn på sjukhuset tyckte jag och min kollega såg alltför strama och skräckinjagande ut för adepterna så de gav oss varsin clownnäsa så vi skulle avdramatiseras lite.
Kvällen har jag ägnat åt att renovera det gamla kammarlåset jag skall ha på nya dörren jag gjort till landet. Jag fick inte bort allt trots mycket skrap och slip. Dock blev det väldigt mycket bättre!
Kul att det var mässing på lilla låsvredet, det såg man inte när den gamla färgen satt på.