Annandag påsk

Denna måndagsmorgon skulle JR ut och köra cross med 2 killar i närområdet. 
Många blommor hade slagit ut i rabatten efter denna varma långhelg. 

Jag försökt måla lite på väggarna så det skulle gå att nästa gång tapetsera på dem, vill inte riskera att gammal tapet och färg syns igenom nya tapeten. 
Grunnar på vilka mer kuddar jag ska köpa till soffan. Kanske någon ljus biege. 
Sedan kom grabbarna hem och grannarna som var på promenad kom förbi och provade proteinpannkakor. 

Efter maten började JR och jag tänka på refrängen lite löst. Vi sågade till sonens båtstolsdynor. 
Dagen innan hade jag fått 60 halvdöda jordgubbsplantor på Hem o fix då de skulle slängas. Nu planterade jag dem i ett hastigt tempo så får vi se om några överlever. 
Vi åkte hem i skaplig tid då vi förväntade oss köer hem och jag ju skulle jobba natt. En riktigt bra lugn helg med mkt återhämtning ligger bakom oss.