Jobbhelg slut och livet går in i våren!

En riktigt bra jobbhelg ligger nu bakom mig. Tyvärr tackade vi av en kollega som skulle sluta. 
Annars har jag gjort absolut ingenting de få stunder jag varit hemma och vaken. 
JR började klä cross-sadel och då blev jag inspirerad att ta fram Emma-fåtöljen igen. 
Inte kommit längre än så här, baksidan fortfarande oklädd men inspirationen att starta med projektet igen återkom. Jag tycker tyget är väldigt fint men det är satan svårt att klä om den, krävs nog några fåtöljer övning innan man blir bra. 
Maja skulle direkt ligga i fåtöljen när jag började med den så jag fick lägga över filt som skydd. 
Samlat en jäkla massa äggkartonger som nu ska agera sättpotatis-ställ när de ska gro inför att vi ska plantera. 
Idag måndag vaknade jag till sol och utan blåst, fick äntligen lite feeling att ta tag i att börja jogga igen. Stack ut på en skön men långsam 7 km tur. 
JR och D tog crossarna och åkte till en grusgrop och körde lite. Nu är det vår!