Startat!

Så här känns det....och det känns inte bra för mig. 
(Bild hittad och lånad på nätet, FB)
Nu är det slut på svullnadet och det ohämmade frossandet som jag ägnat mig åt så länge.
Nu skippar jag allt onyttigt ett tag. Stenhård ska jag vara med mig själv angående detta. Jag menar inte att jag ska banta men sluta med det onyttiga och bröd och pasta.
Så här såg frukosten ut idag.
Sedan tog det emot rejält men jag stack ut i mörkret och halkan och sprang. Lyckades inte få nya telefonen att funka med Runkeeper så jag lade in en relevant tid. Sprang min vanliga 5-km slinga.
När jag kom hem lagade jag nyttig mat, bara grönsaker och kyckling. 
Märkte sedan att nya telefon jag haft i 2 dygn var sprucken rakt över skärmen trots att jag har skydd på den och inte tappat den. Så jävla surt! Inte nog med det, nu startar den ej alls, står att den har fel i sitt inre system! Grrr....
 
#1 - - Mia:

Vilken start! :D
Trist med nya luren