Edvins studentfest (del 2)

Vilket väder, vilken dag och vilken fantastisk fest det blev! 

Här kommer bilder i oordning men det är av mindre betydelse. 
Plötsligt där på eftermiddagen var han hemma igen, studenten med blöta kläder. Mitt i festförberedelserna strök jag hans kostym och skjorta torra och fläckfria från champagne och diverse och plötsligt såg han ut som en nyutsprungen nyponros igen! 
Älskade katten Zigge var med så klart och fick mycket kärlek av mamma. 
Sedan började gästerna ramla in. Först släkten och de vuxna så klart men sedan ett stigande antal kompisar. 
Mamma trodde nog inte hon syntes när hon hittade chipsen men här kan man tydligt se i denna stilstudie var jag fått mina frossartalanger ifrån. Är det fest så är det, då får man äta chips, hur mkt som helst faktiskt! 
@milaelawiller.se fixade fina tomatsallad på ett av sina fat.
Vi åt ståndsmässigt denna dag på hennes porslin. Mkt vackert. 

 
 
 
Modershjärtat svämmade över av kärlek och lycka att se alla glada denna dag, ungdomar och vuxna tillsammans i en härlig fest. 
Ja som man ser så fylldes det på med mer och mer kompisar och stämningen var riktigt glad och ungdomarna började spela musik och stämningen steg. 
 
Farmor
Albin ♥️
 
Tårta och kakor gick åt med strykande åtgång efter maten. 
Edvin fick presenter och såg allmänt lycklig ut. 
 
Brorsorna. 
Efter maten började till diskodunkets toner (Avici... typ...) spontan dans och någon form av ölspel fram till sena natten. 
 
 
Nä, Alla drack inte öven om det ser ut så på bilderna. 
 
 
 
 
Det här är en dag och en fest jag kommer bevara som ett varmt och härligt minne i mitt hjärta. Jag är så glad och förvånad att alla ungdomar stannade hela kvällen /natten utan att dra vidare på någon annan fest. 
Jag och JR gick hem i anständig tid men festen fortsatte till sent. 
Frågesport körde vissa. 
Vet att några också kollade på fotboll i hemmabion också.