Studenttider

Grattis R! 
Igår var det den här unge mannens tur att avsluta skolan och ta studenten. 

Här är mamma M, vacker som alltid och som är ett under av energi som kan fixa allt fint till alla i alla lägen. 
Pappa C är grillmästare, vinnare av alla kategorier! Jag begriper inte hur han bär sig åt, det blir alltid perfekt och alla äter varmt och gott samtidigt vare sig man är 4 eller 50 stycken när han chefar över grillen. Högrevsburgare med Guaqamole var en riktig höjdare! 
Vackra L hjälpte mamma lägga sista handen vid tårtorna. 
Jag, JR och alla andra gäster satt i solen, åt och bara hade det trevligt. 

Innan studentmotagningen var jag i Skärholmen för att fixa lite handling i för vår studentmotagningen på fredag. 

Till lunch åt jag grekiska grillspett. 
Jag handlade lite bekvämare finskor med korksulor så man i te sjunker ned i gräsmattorna. Sedan handlade jag maten. 
På kvällen gjorde jag 2 tårtbottnar och ramlade inte i säng förrän vid 2-tiden.