Rensa och handla!

Mia skrev härom dagen om ordning i garderoberna. Jag kände jag hade väldigt långt ifrån ordning i mina garderober och jag har inte slängt på många år.
Så här illa såg det ut i morse... I min kanske mest ordningsamma garderob. Bestämde mig för att börja med den. 
Slängde ganska vilt faktiskt. 
Belönade mig med en sushi och sedan en liten shoppingrunda. 
Köpte bland annat 2 nya bikinis och i gengäld slängde jag alla mina gamla bikinis utom en! 
Det råkade var 20% på allt på Hennes kl 15.00 så jag slog till på lite byxor också.
När jag kom hem sprang jag en 7:a. Det börjar kännas lite mindre överdjävligt att jogga igen, kanske har passerat den värsta gränsen. 
Sedan sorterade jag ut en hel Ica-kasse med gamla trosor och BH:ar. Känns jäkligt bra. Bara fortsätta sakta men säkert att rensa! Har mkt att rensa och slänga kan jag säga.