Febril aktivitet med Relining.

VVS-killarna hade fått nyckel så jag hann lägga mig innan de körde igång i garaget. De jobbade hela dagen med att relina rören. Jag hörde dem eftersom de körde kompressor hela dagen men det funkade ändå att sova. Klev upp vid 15-tiden och fick besked att jobbet hade gått riktigt bra. De slipade nu skarvarna.
JR och D kom hem från skola och jobb. JR åkte till crossbanan en sväng. Jag och D åkte och köpte stenlim så jag kunde limma de sista stenarna. 
Nu kan man väl ändå inte påstå annat än att det är marknivå på den här muren va? Jag fyllde på jord hela vägen upp så nu blir det rabatt här framöver... eller nästa år, det finns inga rosor att köpa denna årstid. 
Nu ska vi inte göra så mycket mer här i år, köpa grus och fylla förhoppningsvis bara. Stenläggning nästa år. Nu längtar jag faktiskt inomhus och börja tapetsera i hallen. 

Jag tycker det ser väldigt oansenlig ut på håll. 
På kvällen sedan städade jag lite på altanen och grillade till middag. 
Njöt av att kunna duscha, diska och tvätta.... och så klart kunna gå på toa ordentligt.
Nattjobb hägrar igen men snart åker vi på semester! 
#1 - - Mor:

Det är såååå roligt att titta på dina bloggbilder vare sej det är elände eller avkoppling. Såååååå roligt så!