Första gången åka till jobbet

Jag gick upp 04:45. Åkte hemifrån 05:30. Höll på att missa tåget 05:56.
Det gick bra att resa.
Sen var det A-HLR barn-kurs med kollegor hela dagen. Åkte sen hem med tåget igen. 
Det var helt magiskt att komma hem till detta vackra paradis efter dagen. Det finns inte ord för vilken skillnad på livskvalité.
Regnet verkligen hängde i luften och lika så åskan.
Vanja var hos grannarna denna dag då JR också jobbade dag. Det hade gått så bra. Hon var både i hundgården och i hundrummet med alla deras hundar ett tag och på promenad med deras familj. Hon hade även mutat sig till att få sova i deras dubbelsäng en stund.
JR , Vanja och jag ville gå promenad på kvällen men vi kom inte långt. Jag ville inte stå på en grusväg mitt på en åker med åska och regn. 
Vi gick hem och började planera för vilka granar vi skulle prioritera att få ned när A och M kommer till helgen för att hjälpa oss.
Dessa 4 stör vyn vid gymmet, de ska bort.
Dessa 2 är bara att fimpa. Här blir förhoppningsvis ett staket så fort som möjligt. De suger bara musten ur gräsmattan. Det finns väldig många granar att ta på sikt men man måste ta hand om det också.
Jag planterade lite sticklingar till A och M så de får lite blommor i fönstren nu när de ska flytta.