Ska blogga bakåt, ligger efter.

Livet är fullkomligt underbart just nu. Det är så vackert och vi bor i paradiset. 
Idag sov jag ut och åt frukost. Solsken ute.
S och jag sprang hela varvet för första gången I stekande sol. Vi var högröda kräftor efter det men nöjda och glada sådana. Äntligen är vi på gång!
Vi gymmade därefter armar med JR i 20 min. Sen fick jag gå in och duscha och packa inför natthobb.
Jag och Vanja satte oss i bilen och åkte till Sthlm.
Tittade en sista gång på de feta granarna på vår tomt. När jag kommer hem nästa gång är flera av dem ett minne blott.
Vanja fick återse sina kompisar GB och M. Hon fullkomligt exploderade av lycka och kärlek. Hon ska vara hos dem över helgen när jag jobbar.
Jag fikade med dem innan jag åkte och köpte mörkläggningsgardiner till gymmet på IKEA.
I Huddinge hade pionen slagit ut så vackert.
Sen fick jag bilder och sms om att sonen A och M hade anlänt torpet och att de börjat fälla granar.
4 granar borta ut mot åkern framåt. Vilken öppen utsikt vi får nu.
Fick sedan sms från GB att Vanja och de har det så bra. Suddig men så gullig bild.

Det känns väldigt trist att behöva vara på jobbet när sonen och M är på besök. Jag längtar så mycket efter dem och så nyfiken på att se magen.