Motion vecka:30!

Måndag 22/7: 
Tog personbästa på plankan vid test: 3:31 min! Tot 10 min planka.
+60 fällknivar.
+40 armhävninga
+ ca 15 min annan hemmagympa framför tvn.

Tisdag 23/7: Löpning 7 km på 43:46 min. i dag kändes det äntligen som vanligt och bra att springa igen.

Onsdag 24/7: Löpning 7 km på 44:35 min.

Torsdag 25/7: -

Fredag 26/7:Löpning 6,5 km på 41: 54 min
 


Lördag 27/7: -

Söndag 28/7:Löpning 7 km på 46 min. (Tror det var knas på GPSen för så långsamt sprng jag ej, snarare längreän 7 km.
 Löpning 2013:
15,75 mil.
 
Jag är nöjd denna vecka också över insatsen. Att det går så långsamt beror väl bara på att jag är för tung och klumpig nu.
Från idag söndag inleder jag kaloribalans. Ut med all skräpmat och stora portioner.
#1 - - Mia:

Jisses va du ligger i! Bra kämpat!

#2 - - Mor:

"Tung och klumpig" !! Det var det dummaste jag har hört! Du är verkligen INTE tung och klumpig, det är bara nåt Du fått för dej. Du är SKITSNYGG som Du är!

#3 - - Camilla:

Jädrar! Vilken fart du har! Jag kommer aldrig ner under kring 7 min/km, men då får jag ju fortfarande gå lite emellanåt. Försökte i går igen och tänkte springa sakta, men det var så himla varmt ju! Jag väntade till kl 20.00 och det var fortfarande 25 grader varmt ute. Kvavt. Satte igång, men nej - det kändes som att jag inte fick ner luft i lungorna och fick nästan tryck över bröstet. Blä! Gå/sprang första 2 km. Sedan sista kilometern fick jag in ganska bra tempo som kändes okej. Då var jag dock så himla svettig och det rann rännilar överallt, så det var bara att ge sig hem och duscha. Shit så varmt! I dag är det mer behagligt ute, men då blev det cykel till jobbet och hem i stället.
Kram och ha en fin dag!

#4 - - JUNITJEJ:

Heja dig! Jag ska köra plankan, när jag är på gymmet idag.