22.00


22.00 ikväll var jag siste kund ut från Willys 2800 kr fattigare men ändå nöjd att jag fått hela kalaset handlat och packat på 1 timme. 
Jag kom nämligen till Willys kl 21.00!

Innan det löptränat 1 mil efter jobbet.
 I övrigt är det en intensiv vecka på jobbet, så mycket coolare än så här är inte livet just nu. 
Jag har städat av huset denna vecka också och på nedervåningen hittade jag en hall som väntar på att bli renoverad. Någon som har några förslag på vad man kan göra av ytan? Bänken till höger är en köksdel.
Nu är det godnatt så man kommer upp i morgon bitti!
Ps. Iphone-appen Blogg.se funkar äntligen att blogga igrån på riktigt, vad nice!
 
#1 - - Mor:

Varför ska allt göras om jämt, särskilt i detta fall?Det ser ju så bra ut som det är och rätt som det är kommer kanske nån av killarna på att det är jättebra med ett kök nere hos dem.Låt det vara ett tag så ni hinner tänka.
Kasta inte dom bra Willyspåsarna! Jag ÄLSKAR sådana att ha till våran sopsortering här hemma.Dom har blivit så dyra numera, både plast och papperspåsar så vi har snålat till oss utav bara katten och har påsar med oss till den affären vi ska handla i. Det gynnar erat arv....;-)) Vi spar pengar. FNISS

#2 - - Camilla:

Åh, jag skulle också vilja hitta en hall så där bara. Vi har så himla litet... :/
Jag bloggar vidare på samma gamla adress, ändrar inte.
Det kan vara rätt skönt att handla på "obekväma tider" tycker jag. Lördagskvällarna är också fantastiskt lugna och sköna på ICA.
Kram!

#3 - - Camilla:

Datum för bokning till Bootcamp släppt nu, 1 januari. När kommer ni hem igen?

#4 - - Maria Härten :

Bloggar jämt från appen , super