Nja...ingen höjdarvecka direkt.

Den här veckan går väl inte till historien direkt som någon höjdare. Inte för att det är något fel på ordentlig gos med Maja direkt! Hon gillar att jag jobbar natt så hon har någon att sova på på dagarna. 
På nätterna är det mycket jobb och tid som finns däremellan går åt till det där förbaskade pluggandet. Nu är vi inne i kandidat-uppsats-skrivandet. Det är om apparaten på bilden ovan som jag skriver mitt arbete om bland annat. Hur man sköter om folk som vårdas i en sådan. (Det är en dialysapparat som används hos oss på IVA).
En kortare sväng tog Kraka och jag till Ikea för att äta deras julbord till lunch en dag i veckan.
Nu är det helg och jag jobbar natt. Maken har varit ute på landet med sin jobbarkompis och tillsammans har de monterat upp vår nya luftvärmepump där. Jag bloggar hans bilder här nedan.