Det finns inte ord för hur mycket jag längtar...

....till att den här jävla uppsatsen ska bli klar så jag kan få ett liv igen. Jag är ju helt slut! Minns inte hur man lever eller kommer ur pyamasen om dagarna. Minns inte hur man umgås med vänner. Längtar.
Hinner knappt sköta hushållet än mindre mig själv.
Försöker fixa lite påsk för min familj men det är ändå bara uppsatsen som snurrsr i mitt huvud dag som natt. Vill så gärna klara det. I kväll har jag efter mycket arbete och vånda skickat in till min handledare för bedömning. Hoppas det närmar sig slutet av processen....men vem fan vet.
I morgon runt lunchtid hoppas jag re-seta mig själv högt upp i ett äppelträd ute på landet i strålande solsken. Behöver släppa allt ett tag. 
Den dagen uppsatsen sen kan lämnas in ska jag börja ta hand om mig själv, min familj och mina vänner igen. Längtar.
 
#1 - - Dina "Päron":

Du kommer att klara det och vi längtar oxo........

#2 - - Mor:

Har Du kollat när man ska klippa träden? Är inte säker på att detta är rätta tiden. Googlat på detta?????

#3 - - Kraka:

Är det magisteruppsats du skriver nu? Trodde det var en kandidat, men jag har nog missförstått. Annars har du ju en till uppsats att skriva.
Men du klarar det!

#4 - - Kraka:

Det finns lite olika idéer om när man ska beskära sina äppelträd. Men egentligen börjar det väl bli lite sent nu. De ska beskäras typ i februari. Men kolla på den här sidan: http://www.alltomtradgard.se/beskara-appeltrad-och-parontrad/
Själv är jag inne på en totalförnyelse av fruktträden. Enligt expertis är de bortom all räddning.
Lycka till!