Jobbarhelg!

Har varit o besökt denna lilla pärla i helgen, Isa! Hon föddes förra lördagen med en tuff start. Nu får mamma o pappa äntligen hålla henne och börja gosa. Stort grattis A och M! 
Vi...de gamla "mostrarna" vet inte till oss av lycka att få hålla den ljuvliga lilla pärlan. 
Hoppas snart de får komma hem från sjukhuset.
JR har åkt till Kroatien på segelsemester med sitt jobb. Ser ju jobbigt ut på hans jobb...
Lammullströjsn sticks!
Här är en bild från mitt jobb i helgen. Här kan man säga att vi har jobbat! Mitt i denna smet av slangar har jag suttit och "kört" maskinerna. Fruktansvärt trångt men arbetet är mycket värdefullt.
Att det är så  trångt är för att vi är på en tillfällig IVA medan de bygger om vår IVA och kopplar ihop den med nya delen av sjukhuset.
Sade jag att jag älskar mitt jobb? 
Den lilla tiden jag varit vaken hemma har D och jag fixat till på altanen.
Ny vecka börjar. En jobbnatt kvar. Sedan är det försvara uppsatsen på onsdag!