Äntligen härlig ledig dag!

Det kändes magiskt idag att jag var fri!!!! Fri utan måsten! Sprudlande att jag lämnat in hemtentan igår!
Bara råkade åka förbi Stadsmissionen och då stod den här lilla godingen till Emmafåtölj och väntade på mig för ynka 50 kr. Mattan fick jag för 20 för den var lite klen på ett ställe. Ska klä om denna fåtölj lika som jag håller på med den lika dana andra...Alltså så här
Ja den är ju inte klar än. 
Sedan var jag på Flugger och köpte golvfärg till innertrappen på landet och inledde det mödosamma letandet efter de rätta tapeterna till trapphuset där. 

Det svåra var bara att tapeterna som gör sig så bra på bilder på Pintrest var ganska fula på riktigt, när man bara såg småbitar. 
Färgerna var liksom lamare på riktigt än de är på inredningsbilder.
De här 2 ska jag nog ha i några sovrum, så milda och fina. 

När jag kom hem pimpade jag lite till vi skulle fira A då han haft födelsedag. 
Sedan målade jag en svart spegel jag  fått från en jobbarkompis som skulle slänga. 
Den var extremt lättmålad till guld. 
Redan efter ett varv var den ok. 

 På kvällen firade vi A 22 år ♥️ med Tacos och proteinglass för att vara hälsosamma.