Årets första bad på sommarens sista dag.

Denna härliga lördagsmorgon stog korna i vår hage! Man blir lite glad när det händer!
Vi åkte till Vingåkers crossbana där JR tänkte åka några timmar. 
Jag stack ut på skogsvägarna och mysjoggade en mil bara för harmoni. 
Fort gick det inte men det var härligt! 
Vi käkade mellanmål i crossbussen och sedan körde JR några varv till. 
Jag tog lite kort. 
När vi ändå var i Vingåker stannade vi till på outleten. Jag köpte lite joggingshorts eftersom jag lidit brist på att hitta mina i sommar. 
... Och när vi ändå var i Vingåker såg vi en sjö och beslutade oss för att ta sommarens första bad på årets sista sommarmånadsdag. 
Det var faktiskt lite kärvt att komma i men det kändes härligt att vi hade gjort det. 
Det kändes som vi tog ett litet omtag på sommaren. 
När vi kom hem sedan åt vi resterna av gårdagens middag, varmt och härligt ute i solen. 
Jag klippte sedan äppelträd i bikini i flera timmar med "Busters öron" som ljudbok i lurarna. 
När solen gick ned var halva trädet klart. Inte ett äpple innehöll det i år. Jäklar vad stora de här gamla träden är! 
JR klippte gräs och servade och tvättade gräsklipparen. 
Vi plockade upp det sista av potatisen, de är ruskigt goda men inte så stora.