Träna med S och förbereda kalas.

På tisdagen sov ju JR så Vanja och jag försökte vara tysta. Vi klippte Vanja lite ute på trappen t ex.
Vi dekorerade provomgången med Pannacotta. Vi provåt dem och alla inblandade tyckte det var för mycket sura hallon på men annars blev det gott.
S, jag och Vanja joggade och sedan vaknade JR och då instruerade han oss i träning i gymmet. Det blev ett bra pass och roligt att träna tillsammans.
Vanja fick träna passivitet.
Hur söt är hon inte när hon sitter på rumpan?
Sen åkte JR till ett till nattpass.
Jag färgade utväxten.
Sen började jag med riktiga omgången Pannacotta. Varje varv tog ganska lång tid att smälta bilar och få det att svalna emellan. Jag gjorde ett lager med vit choklad också.
Sen slog jag in paket och förberedde studentfirande.

#1 - - Mor igen!:

Som sagt Du är en jäkel på att fixa grejor och skitgott ser det ut.
Sen såg jag att tomaterna hade sitt "våt-varma" omslag. Glöm för sjutton inte att låta dom få frisk luft och sol så inte allt möglar. Du förstår vad jag ska skälla på dej då.......fniss!