Motion vecka 34!

Jag är riktigt nöjd även denna vecka över löpningen som inte känts pressande trots att vardagen fört med sig annan aktivitet och mycket tid på firman.
 
2 snabbhetsrekord för året både på 5 km och på milen denna vecka utan att jag kämpat så hårt.
Det kanske är för att jag inte kämpar så hårt som det går bättre? Jag går ut för att springa långsammare vissa dagar och jag tror det är bra att variera, inte alltid ligga på så hårt man orkar utan njuta mer!
 
Måndag 19/8: -

Tisdag 20/8: -

Onsdag 21/8: Bellmanstafetten 5 km på 28:14!

Torsdag 22/5: Löpning 5,5 km på 34:54.
 
Fredag 23/8: -

Lördag 24/8: Löpning 10 km på 1:01:19!
Rekord för året och för vanlig hemmaträning, inget lopp!
,
 
 
Söndag 25/8: Löpning runt sjön, 1 mil på 1:05:27.


Löpning 2013!
27,52 mil.
#1 - - Camilla:

Hm, du måste ju vara född till att springa... En halvmara blir nog en utmaning som du kommer att gilla tror jag. Har du anmält dig? Det finns väl även Stockholm halvmarathon? Göteborgsvarvet är kanske större?