Vila, jobb, väntan och funderingar.

 
 
 
Har försökt att sova mig frisk och stark det senaste dygnet men det gick så där.
Själva sovandet gick bra men jag fick ta en Ipren i morse för att känna mig osjuk.
Så var det med själva vilan....
 
Angånde jobba...
Jo det blev ytterligare ett dubbelpass för mig på firman, 14.00 - 07.30 onsdag till torsdag.
Det känns aningen dumt när man inte är riktigt på G. 
 
Väntan... Jag räknar verkligen ned till vi ska åka på semester nu.
 
Funderingar.
Jag tänker och tänker på vilka tävlingar jag vill och borde kunna klara av att deltaga i nästa år.
Allra helst vill jag göra en halvklassiker... men det vill inte de andra i tjejgänget...
De vill cykla annat långt och springa längre.
Vad kommer jag att klara?
Hur långt kan jag pressa mig?
 
Det tar en jäkla tid med all träning... klarar jag att dubbla det jag redan gör? Orkar jag?
 
Camilla gör en halvklassiker...
Ska jag be att få haka på henne fast börja med cyklingen och ta skidorna sist om jag klara allt det andra? Känns svår-tränat på skidor här i stockholm i år.. och ännu värre om man är i Thailand... 
Kanske inte är det allra bästa att grunna på det här när man är dålig.
Jag ska fundera på det när jag är i Thailand.   

#1 - - Camilla:

Men underbart om jag kan få sällskap från cyklingen!!! :D
Jag velar hit och dit och tänker att jag kanske struntar i det, att jag inte klarar av det och inte orkar. Drömmer mardrömmar på nätterna om att jag stressar till olika lopp och kommer för sent.
Nu kändes det mycket roligare. :)
Krya på dig vännen och så hänger jag på låset den 1 januari.
Kram!

#2 - - Camilla (igen):

Jag har bokat in Tommy och mig på First Hotel i Linköping till cykelhelgen. Kostar 1065:- för dubbelrum lördag-söndag med frukost och då får man boka av ända fram till samma dag och betala på plats.
Länk: http://www.booking.com/hotel/se/first-linkoping.html
Jag tycker att du bokar in ett dubbelrum till dig och JR och om du bestämmer dig för att cykla med mig, kan karlarna supporta oss och dricka lite öl under tiden. ;)
Jag har inte lyckats hitta något boende i själva Motala, men man åker från Linköping på 50 minuter (4½ mil). Jag har anmält mig för start 8.34 till halvan.
Det bästa vore väl att hitta något i själva Motala, men då kan man ju boka om/av lite närmare.

#3 - - mia:

Hoppa på halvklassikern du eftersom det är det du vill. Vi ses ju på halv maran :)Jag gillade Lidingöloppet och är sugen att försöka springa hela. Inte alls säkert att jag klarar det eller att kroppen håller men då har jag ju iaf försökt :)
Krya på dig!
Kram

#4 - - Camilla:

Åh... jag velar också! Hoppas att du inte gör halvan bara om jag gör den... Jag kan bli lite lat och t ex hoppa över cykelingen om det är uselt väder och så... Det ska vara BRA väder om jag ska cykla 15 mil. Skidor 4,5 mil känns ju nu ganska hopplöst om det fortsätter töa så här.
Först och främst, gör det du själv vill och känner för.
Kram!