En del små saker i den gångna veckan.

Den här veckans händelser kräver ett eget inlägg men jag återkommer till det, ska bara sammanfata lite små trevligheter först.
T ex har jag och N varit på Sud, en restaurang vid Södra station där vi åt och drack och pratade riktigt gott.
JR har fixat och vädrat busbilen. Det går mot besiktningstime av "ombyggt fordon" nu.
Som man ser på bilden ovan har jag inte skött min hygien helt tillfredställande men det har sina förklaringar denna vecka. Som sagt, återkommer till det. 
Har också prioriterat bort all träning denna vacka förutom veckans utmaning som är 28 min planka och sidoplanka.
Plötsligt en dag kom paketet!
Vi undrar vad det varit med om? Det måste åkt åsna över världen?
Vi postade våra dunjackor och bröllopskläder den 5 februari i Thailand och nu kom det fram! Paketet var helt söndertrasat och öppnat många gånger av all världens tullar.
Dock kul att det km fram till sist :-)
JRs kostym var nu trots allt snygg och kan användas igen även om jag inte kommer använda min bröllopsklänning igen var det ändå kul att få hem den!
Även på denna bild kan man se att min hygien är eftersatt...
Återkommer om orsakerna.
#1 - - Mor:

Läst, som vanligt.....

#2 - - Mor:

Read, as usual!!!

#3 - - Camilla:

Åh, man skulle ju vilja veta vad era kläder varit med om detta halvår som gått. :)
Inte för att det syns på bilderna, men hoppas att det ordnar till sig med hygienen. ;)
Rustar ni också badrum? I know everything about kissa i hink och spola med vatten i hink. Hoppas att det är färdigt då vi kommer hem i övermorgon. :D

#4 - - JUNITJEJ:

Vilken tur att era grejer kom hem tills sist!