Vilken bra lördag!

Vilken kanonbra dag! Vi hann massor och hade trevligt samtidigt!
Först var vi ju och slängde skräp, bara det underbart.
Sedan åkte vi på ärenden till Biltema åt JR och därifrån till Ikea för en lunch.
På Ikea köpte vi deras vita matbord Bjursta för 10 personer som jag hoppas kommer funka i vardagsrummet.

Väl hemma igen städade JR garaget och jag krattade på tomten och klippte sly från syrenen samt klippte ned rosorna.
Därefter fixade jag min race-cykel och provkörde den 2,1 mil på 1:08 h. Vad härligt att susa fram! Tror att jag ska satsa på att ha en snitt fart på 3 min per km på Tjejvättern, verkar det rimligt?
De första km igår gick långsamt då jag bar tvungen att lära mig växla och så där igen.

Sen när jag kom hem lagade jag kyckling till familjen innan jag målade en stol och slutligen somnade i JRs knä.
Har nu ont i halsen (fan också) men det skiter jag i!
Bra dag igår!

#1 - - Anonym:

Full fart! Hur har det gått med cyklandet? Har du hunnit med något mer tur? Själv hade jag en sån träningsvärk i benen och ont i baken att det bara blivit vilodagar (om man inte räknar hundpromenader)
Va ditt matrum blev fint! Kan du inte visa fler bilder?
/Mia