Har inget att skriva men jag vill :-)

3:e jobbnatten. Vad ska man säj? Bollen e rund....
 
I dag hade jag inte stängt av mobilen när jag sov eftersom sonen skulle ringa och väcka mig 15.30 så att jag inte missade hans utvecklingsamtal.
Saken var den att den ringde och det kom sms med täta mellanrum så sömnen blev väldigt dålig.
 
Vid 13.30 steg jag upp.
Gick ut och sprang en kortis. Löpningen gick ovanligt bra men jag blev nödig efter 4 km och fick vackert promenera hem, kunde inte springa en meter till då hade det gått åt skogen!
(Jäkla spring-mage! ...kanske är all frukten....)
 
Utvecklingsamtalet gick helt strålande.
Är så stolt över A som verkar ha det så lätt för sig i skolan även om han är i mitt tycke lite lat. Han pratade så moget och klokt med fröken så jag nästan ramlade av stolen! 
 kvarg-smaksatt-lindahls
 
Efteråt gick jag och köpte mer frukt och min nya favvo-grej som är "Lindahls"?  0,2 % kvarg jordgubb. Den är slut överallt för att den är så supergod att ha t ex till fruktsallad.
 
Väl hemma igen pussade jag på JR och gav honom rosor eftersom han stått ut med mig  idag i 4 år! 
 
Nu längtar jag efter att få komma igång med även lite Paolo Robertos hemmaträning, att boken jag bestält skall dimpa ned i brevlådan.
 
I morgon när jag vaknar skall jag och ETL testa boxning  på Friskis & Svettis. Undrar hur det är? Variation skall bli mitt ledord.
 
I övrigt så försöker jag svälta lite för att bli av med det värsta hullet men det går så där.
Själva svälten funkar fint eftersom jag känner mig hungrig typ jämt men viktnedgången lyser med sin frånvaro...fasen, jag borde lika gärna frossa.... men jag försöker skärpa mig ett tag till.
 
Natten som var råkade jag besöka HM online och klickade hem en massa onödiga kläder för hemmaprovning. 
 
#1 - - Camilla:

Den där jordgubbskvargen kör kollegan med jämt, i ännu större förpackning. Perfekt med lite nyttigare mellanmål. :)
Boxning är jättekul tyckte jag. De hade perfekt lunchpass här förut, men tyvärr har de utgått och ersatts med 75 minuter på måndagskvällar. Känns lite väl jobbigt för mig. :)
Ska bli kul att höra om du gillar det. :)
Roligt med sonen! Kul att kan kan imponera på sin mamma också, då det gäller. ;)

#2 - - Mor:

Så roligt att höra det där om A. Är bara att konstatera att "något" bra har han iallafall fått härifrån ;-)) FNISS!

#3 - - mia:

För att inte ha något att skriva tycker jag det blev ett väldigt bra inlägg ;) Det är trevligt att läsa om din vardag.
Har du och Jr "bara" varit tillsammans i 4 år!!! Då har ju vi känt varandra i snart 4 år men det känns som vi har känt varandra hur länge som helst!!!! Vilken tur att Jr lyckades tjusa dig så jag lärde känna dig :)
Kram