Motion vecka 46!

Även denna vecka känns helt ok! Har inlett projekt styrketränning och trappar aktivt ned löpningen. (Trappar upp den till våren igen)
Är i stort nöjd med veckan och har kommit till vissa insikter men det får bli ett eget inlägg under veckan. (Det handlar dock om träning och mål för 2014.)
Har lyckats gå ned 2 kg i vikt de 2 senaste veckorna också. Det känns också bra!
 
Måndag 11/11: 
 
Tisdag 12/11: 1 tim Pump på Flex. (Styrketräning helkropp med skivstång). 
 
Onsdag 13/11: 1 tim Cirkelfys på F&S med ETL. 
 
Torsdag 14/11: 
 
Fredag 15/11: 
 
Lördag 16/11: 40 min styrketräning bröst och baksida ben med JR på gymmet. 
 
Söndag 17/11: Löpning 7 km.
 

Löpning 2013! 
64,1 mil. 
#1 - - Camilla:

Heja dig! Jag läser överallt om hur viktigt det är att bygga upp kroppen med styrketräning för att ha nytta av det då man springer.
Jag har pausat spring nu i ett par veckor och då jag provade i söndags igen, var det nära döden. Förstår inte VAD det är med mig och att springa, men det är nog bara att inse att så funkar min kropp.
Däremot kan jag gå på superjobbiga spinningpass, cykla och åka skidor hur mycket som helst.
Heja dig!

#2 - - mia:

Du är lika duktig som vanligt! 4 träningspass i veckan måste vara ultimat. Grattis till förlusten av 2 kg :)
Kram