Motion vecka 43!

Bra vecka. Fått ihop 3 mil löpning, 1 ggn styrketräning på gymmet. 5 min planka, 1 tim lättare yoga och 0,5 km simmning.
 
Måndag 21/10: - 
Tisdag 22/10: - 
Onsdag 23/10:
Härlig löpning 7 km med grannen!
 
5 x 1 min planka 
10 armhävningar x 3.
 
Torsdag 24/10
Fredag 25/10:
Löpning 8 km
Yasuragiyoga 1 tim. 
Simmade 0,5 km avslappnat på Yasuragi.

Lördag 26/10
Invägning 61,1 kg. Usch, vill inte!
Styrketräning med JR på gymmet 50 minuter, uppstart! BRA! 
Löpning 5 km med grannen.
 
  
Söndag 27/10:
Löpning 1 mil med grannen.
 
 
  
Löpning 2013! 
59,7 mil. 

#1 - - Maria Härten :

Vågens siffror är inte viktiga, det är känslan. Att må bra och vara nöjd vännen.

Va stolt över dina mil denna vecka. Du är grym. Själv skulle jag aldrig spring en mil. Smile- men det är jag

#2 - - mia:

Oj oj du är tokduktig som vanligt :)
Själv tränar jag dryga 20 minuter på morgonen och går fort med hunden. Ska försöka få till ett par riktiga träningspass den här veckan. Hur går det med maten? Jag har tagit bort allt onyttigt men äter vanlig mat.
Kram

#3 - - Sophia:

Duktig du är!
Vilken app har du? :)