Testbloggar på nya lilla datorn!

Åh stackars mig...idag behövde jag en ny leksak.
En kollega hade en sådan här och jag tänkte att det nog kunde vara bra för just mig att ha i handväskan också. Den är liten som en en Ipad men har allt som en laptop har + att man kan ta bort skärmen med ett knapptryck och hålla  i den som en Ipad.
Då när jag ändå var i farten och köpte en dator för handväskan tyckte jag att jag också behövde köpa mig en handväska så jag hade något att lägga själva datorn i....
Väskan är svart men färgen kom inte så bra till sin rätt på bilden.
För att fullända det hela köpte jag på Clas Ohlsson ett datorfodral att stoppa datorn i i handväskan.
Mission complete! Nu får jag faktiskt ha köpstopp resten av dagen!
Jag lunchade med N idag och det var verkligen nära att jag köpte lite träningskläder också, hon och jag till och med strippade en provdocka för att få tag i de rätta storlekarna men jag hämmade mig!
...Så egentligen kan man sägga att jag sparade pengar idag...om man tänker till lite!
 
 
#1 - - Anonym:

En sål liten dator köpte jag. Lite smått att blogga med men man vänjer sig.
Mariafia

Svar: Vad tycker du om den annars?
Frudin

#2 - - Mor:

Jag vill oxo ha en ny leksak men kan inte bestämma mej för jag haaaar redan det vi behöver! Jäkla elände!

Svar: Troligtvis har man redan vad man behöver....men det behöver inte vara svaret på frågan :-) Klart min mamma ska ha leksaker! Det har du ärvt av mig!
Frudin

#3 - - Anonym:

Bra att surfa runr på men saknar vissa funktioner att bläddta tillbaka på och ibland tycker jag den sparar o visar lite väl mycket av vad man sökt på även om jag rensat. Håller på att lära mig den.
Mariafia

#4 - - JUNITJEJ:

Vad kul med ny dator!