Ett år äldre!

Igår fyllde jag år men då var jag på jobbet och  försökte att inte låtsas om det fast alla jobbarkompisarna sjöng för mig kl 7 på morgonen :-) !
Det är man inte van med, sådan uppvaktning! Tackar!
Jag har tänkt att det börjar bli jobbigt att siffrorna blir högre i ens ålder men samtidigt är det jäkligt skönt att vara 44 år också...man mår bra och kan ta det lite som man vill...barnen börjar bli stora.
Man kan vara egoistisk och ägna sig åt sina hobbies!
Sedan blir man ju rädd att livet går mot slutet men vad fan...det är bara att leva på som man trivs till The bitter end!
Jag skulle inte ändra på något alls i mitt liv om jag började tänka så, jag är nöjd över hur mina dagar ser ut...även om de är lite för korta.
Att man kan känna att man är nöjd får man tacka åldern för, att man börjar finna lite livsharmoni och mindre krav.
 
 Jag fick dessa hett önskade kompressionstights av min kära man och barnen.  Jag är mycket nöjd!
#1 - - Mor:

Jag vill också ha byxor som pressar ihop mej!!!!

#2 - - Camilla:

Grattis! :) Du kommer inte att vilja använda andra byxor sedan. :)