Sportlov.

Sportlov...det måste betyda att man  har ledigt från sport den här veckan :-)?
Känner att jag har mycket för mig den här veckan så jag kommer nog inte hinna så mycket motion den här veckan. Det kanske helt enkelt får bli sportledigt!
 
 
Sportar man inte på riktigt kan man i varje fall köpa utrustning. Det är en gren jag är dominerande i.
Jag är ett statestik-freak av Guds nåde.
För ett par dagar sedan fastnade mina tankar på att jag behöver en ny sportklocka som jag kan se vad den visar. Jag fick en fin när jag fyllde 40 av mina vänner men tyvärr ingick inte kompensation i teckenstorlek för det synbortfall som inträffar efter 40 och jag kan inte ens gissa vilka siffror den visar.
 
Idag köpte jag TomToms Multi-sport HRM-klocka på Netonnet och det jag sett hittills har gjort mig mycket nöjd. Jag har sedan inköpet suttit böjd över och insupit manualen i sin helhet från nätet.
Jag köpte den grå med ett tillbehör av det rosa arbandet för kvinnligare touch!
 
 
Det bästa med hela härligheten att den laddar in all info och kartor rakt in i Runkeeper!
Halleluja moment!
 
#1 - - Syrran:

Kan du inte sätta in gps i den oxå så man kan se var du är oxå :)
På Tors blir det i lalla fall tyngdlyftning ;)
Kram

Svar: Det är GPS i den naturligtvis :-)!
Frudin

#2 - - Camilla:

Men underbart! Spotlov! Jag är på! :D