Motion vecka 12!

Det blev ju inte så mycket den här veckan men jag är så stolt över min 2,1-mil springning på lördagen att jag är helt nöjd ändå! Dessutom väger jag lite lite mindre igen så jag är bara glad om allt går åt rätt håll nu! 
Kollegan L och jag har beslutat ta på oss stegräknarna igen och registrera maten på Tappa.se f o m vecka 13.

Måndag 17/3:-
 
Tisdag 18/3:-

Onsdag 19/3:-
 
Torsdag 20/3: Löpning 6 km.
 
Fredag 21/3:
 
Lördag 22/3: Min första Halvmarathondistans sprungen!
Stolt! 2,1 mil på 2:18:50
 
Söndag 23/3: Jag och grannen sprang en liten kvällstur.
Hon har varit sjuk länge och jag hade onda blåsor på fötterna och knäna var överansträngda från dagen innan  så...vi tog det lite soft.
Jag körde 10 minuter med Kettlebells hemma också efter ne app.
 
 

Löpning 2014:
21,6 mil.
Simning 2014:
6,5 km
Antal tillfällen på Flex 2014: 11 st
Antal tillfällen på Friskis 2014: 8 st.
Antal tillfällen hemmaträning pass 2014: 4 st.
 
 
 
#1 - - Camilla:

Oh, jag vill trääääänaaaaa! Träna lite åt mig också, är du snäll.
Jag är fortfarande imponerad över din långspringning - och så fort dessutom!

#2 - - Anonym:

Du är helt otrolig! En halv mara redan nu!Jag kommer inte att greja det till våren. Får inte riktigt tiden att räcka till fast det vore roligt. Måste inse sina begränsningar.
Men jag hejar på dig, DU kommer att klara det.
Kram

#3 - - Mia:

Det var jag som skrev ovan