Energin återkommer.

Går och längtar efter att min nya kamera skall komma. 
Det är egentligen och verkligen inget fel på min gamla...det är mest fotografen det är fel på.
Tänk vad fin bilden ovan hade blivit om fjärilen hade fällt ut sig helt.
JR håller mest på i garaget. Jag har ju sovit så fruktansvärt mycket de senaste dagarna och lika trött som jag varit har han varit pigg.
Det är nästan så jag skäms hur hängig jag varit men idag fredag kände jag mig lite bättre och efter en Ipren mitt på dagen gick jag till ett em-pass på firman.
Nu är det sena kvällen och jag känner att energin börjar återvända.
Marsvinet är still going strong, hon är ju typ 100 marsvinsår vid det här laget....fast så har vi ju inte slitit ut henne på gos heller...hon längtar nog till sin extra matte N.
A är inte lättfångad på kort. Han hänger med polarna, åker longboard och tränar.
E vet man dock var man har.
Han sitter på finplatsen framför fotbolls-spel om han inte sitter framför datorn eller är ute och hoppar med polarna eller spelar fotboll.
Går egentligen bara att locka sönerna till familjesamkväm om man lockar med paj eller kladdkaka...och då bara i korta stunder.
 
Jag har fortfarande 7 mil kvar upp till mina 50 innan loppet nästa helg. Ska se om jag orkar cykla 2 av dem i morgon.
#1 - - Camilla:

Åh, är det NÄSTA helg?! Då hinner du ju kurera dig! Jag trodde det var nu. Brukar ju alltid vara samma helg som StockholmMaraton. Konstigt att de lägger det samma helg som Tjejvättern och Halvvättern?!?
Kram!
PS! Tiden går väl aldrig så långsamt som då man väntar på en kamera eller ett par joggingskor!

#2 - - Mor:

Jättetrevligt att se bilder på killarna ibland eftersom det inte blir så ofta i verkligheten.
Ja man kan undra hu länge det lilla marsvinet lever.Har förstått att hon måste vara gammal.
Så måste jag få skryta med att min vikt har minskat med 1kg sen i måndags.Känner mej taggad med fortsatt indragning av div. go´saker.
Håller med om kommentaren ang. fjärilsbilden.

#3 - - Mor igen:

Har bloggat 18 bilder.....