Göra ett gladare november!

Tjejer o kvinnor,  vad tycker ni om den här idén för att piffa upp november lite?
Vi pratade lite löst om det igår på firman och alla blev liksom lite uppmuntrade av tanken.
 
Tanken är att varje dag i november bära klänning eller kjol för att känna sig lite mer glad inom sig i stället för att sunka runt  i mörker och bedrövelse i bekvämjeansen eller mjukiskläderna. 
 
Nå vad sägs? Det behöver inte vara märkvärdigt alls, bara en personlig liten glädjande gest till sig själv.
Roligt också att få vädra klänningarna som hänger längst in i garderoben som alldeles för sällan blir använda!
Vi är flera på firman som ska göra det och jag känner mig lite uppiggad av det!
Häng på!
 
Ps. Man kan ju välja en klänning med piffigare färg än den jag har här ovanför om man vill ta ut svängarna och glädjen ytterligare :-)!
 
#1 - - Mor:

Ser jättefint ut med klänning men det är ju skööönt att sunka runt med "trasor" man riktigt gillar.

#2 - - Anne:

Härlig tanke men jag äger endast en klänning och den är för stor. Men jag kan sminka mig lite istället och chocka kollegorna 😊

#3 - - Kraka:

Jag har haft klänning både igår och idag. Imorgon blir det också klänning då jag ska träffa min goda vän Harriet. Tisdag är en klänningsdag och onsdag om jag bestämmer mig för att gå på mötet om bostadspolitik. Men jag lovar inte att åka till "firman" i klänning. Den ska ju ändå tas av så fort man kommer fram...

#4 - - Kraka:

Nu har jag sammanställt månaden, det blev 60% av dagarna. Är man intresserad av detaljer finns mitt blogginlägg här: http://kraka.moah.se/2014/12/08/klanningsutmaningen/