Matlådetillverkning.

Idag har jag gjort 2 storkok för matlådor.
Nu i kväll denna gryta på lövbiff,  ruccola, soltorkade tomater, oliver,  vitlök,  chili, pesto, champinjoner.
 
Till varje portion 1 dl ris.
Blir inga jätteportioner direkt men det är väl så det ska vara.
I morse gjorde jag 6 lådor med kycklinggryta med curry. Även de med 1 dl ris.
Ser faktiskt ut att vara mer i lådorna än det är, när man ser dem live så känns det som smakprover för småbarn....
I övrigt varit på Ikea en sväng o köpt 12 nya matlådor idag och påbörjat projektet "lilla hallen" här uppe igen efter sommaruppehållet.
Målat taket en första gång.
Tänk att man tyckte det var vitt innan...
Fan jag är hungrig! Hatar att banta! Det är inte lätt för mig att skärpa mig. Respekt till alla som kan hålla igen och inte glufsa!
 
 
#1 - - Anonym:

Waow. Ser supermumsigt ut!!!
/syrran

#2 - - Mor:

Läst!

#3 - - Mia:

Ser gott ut!