I fredags.

Dags att gå på nattpass 4 stycken igen. Men innan det blev natt var det fredag dag.
Försökte sova länge på morgonen men det resulterade bara i mardrömmar och nackspärr. Jag drömde att jag inte sov på 2 dygn och vaknade således skittrött :-)!
Nu minns jag mer vad som hände i torsdags förresten.
JR var i Uppsala på besiktning av sin egenhändigt byggda vita Audi sportquatro eller vad det heter.
Den gick igenom den stora besiktningen som inte bara var en "vanlig" sådan och den får nu som ny bil åka på gatorna! Spännande! Ett stort grattis till min fina man!
Jag var också på Bauhaus och köpte flera plafonder Madelene till våra hallar och till D´s rum.
I dag fredag hamnade jag i Kungens Kurva och Chilli igen. Köpte en klädhängare till D så att kläderna inte "behöver" ligga på golvet. Denna hade kostat 699 men jag fick den till halva priset. Sådant prut gillar vi!
Sängen som vi köpte igår har ben men just nu håller jag på att måla dem vita så jag har mekat av dem från sängen. D´s rum blir så tjejigt och fint tycker jag! Jag har köpt ett fint vitt överkast också men bild på det kommer kanske senare om vi har tur!
 
Vad har jag mer gjort idag. Plockat lite som vanligt hemma men som vanligt också för lite. Det blir aldrig så städat som jag vill.
Jag funderar också mycket på varför jag sover dåligt, vaknar med ångest och vad det vill säga mig trots att jag mår riktigt bra dagtid och inte kan se orsaken.
 
Ska sätta mig ned och fundera  hur jag vill strukturera upp mig själv och mitt liv. Varför har jag känt mig orolig och deppig denna sommar?
Måste få till mat, sömn, träning och städning lite bättre så jag kan hinna med sådant jag vill bättre. Känns som tiden går för fort.
 
Idag har jag också satt lister runt ett fönster på utsidan som vi "glömde bort" i somras när vi bytte fönstret.
 
#1 - - Mor:

Du gör så fint i D:s rum. Hoppas att hon uppskattar det.
En annan sak vad beträffar dej själv är att det finns nått jävligt som dom kallar "övergångsåldern" som man alltid har blivit uppskrämd med. Kan det vara den som börjar jävlas MEN brås Du på din "ömma moder" så har Du iså fall 10 år kvar till dess. Hon märkte aldrig av den. Gick och väntade att det skulle börja jävlas men INGENTING märkte jag av detta mer än att den förbannade mensen och med den värken försvann. Således blev allt bättre!!!! Hoppas att Du brås på mej.