Underbar segelbåtsdag!

Idag fyller världens bästa JH år!
Firar detta med att lite sent blogga om vår helt fantastiska segelbåtsdag förra fredagen.
Jag, D, JH K och S möttes hemma hos JH på fredagsmorgonen och vi åkte i väg till hennes segelbåt. Alla var vi helt nybörjare utom JH. kan egentligen inte fatta hur hon vågade segla med oss... men som tur var var det en fantastisk solig spegelblank dag.
 
Jag tror faktiskt att det här är årets vackraste dag!
Jag bloggar nog bara bilderna rakt av och spar dem i mitt hjärta som ett fantastisk minne av en helt underbar dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JH som är så snäll...Vad gör du med D här :-)? 
Vilken fantastisk upplevelse! Det är nästan så jag förlåter vädret för vad det gjorde mot mig på semestern!
Tack tjejer!
 
 
 
#1 - - Mor:

"VILKEN HÄRLIG DAG......Tra la Tra la"....
finns det visst en låt som går? Såååå fint väder!

#2 - - Camilla:

Det ser verkligen helt underbart ut! Är det du som står på huvudet på en bild?!

Svar: Ja :-)
Frudin

#3 - - Mor:

Gotland gäller tisdag till torsdag i veckan som kommer.