sista dagarna på semester.

Fick ett infall att måla igår kväll. Tavlan är i guld och silver men det kommer inte fram här.
Synd att man inte fick gåvan att kunna måla men det är i varje fall roligt och avkopplande om man bara vågar och accepterar att det inte blir så snyggt.Jag hade ett glas vin till och opera i högtalarna.
Kändes helt rätt!
Desto snyggare blev min putsning på huset jag gjorde i går. (Gjorde den mörka delen i fall det inte framgår)
Förra året  blev det ju typ katastrof-fult när jag fyllde i de stora hålen och sedan gav upp, Nu har jag börjat ta tag i det igen och det blir typ dubbelt så bra i år som förra året...men det kanske inte säger så mycket...
JR har varit i väg på SFRO-besiktning hela dagen med den korta tjocka bilen.
Han verkade väldigt nöjd när han kom hem igen.
Jag har klippt häcken klart och klippt gräs idag. 
Jag sprng en sväng idag också men jag har något skit i kroppen fortfarande för jag har absolut ingenting att ge trots att jag kämpar hårt.
 
#1 - - Maria syster:

Men tavlan är ju jättefin, du har visst gåvan! Vilken feel-good grej att lyssna på opera, måla o sippra rött!