En härlig dag i stan.

 
Vi ska verkligen bli bättre på att bara åka in till stan tillsammans i bland.
  
JR sade till mig: Det finns så mycket om dagarna som jag ser när jag är på jobbet inne i stan som är fint som jag vill visa dig.
Jag: Men GÖR det då, det blir ju aldrig av!
JR: Men jag har ju börjat NU :-)
Titta på de 2 bilderna ovan.
Jag står helt fridfullt i en gränd och då attackerar en Norsk prinsessklubb mig bakifrån!
De var fantastiskt härliga damer men troligen inte här för mig och JR utan för Prinsbrölloppet.
Med några minuter missade vi det hela vid slottet men en snäll dam visade oss sin fina bild i sin mobil.
Fasen vad klumpiga vi är!
...men vi kunde inte låta bli att köra lite hoj när vi hade chansen.
Kolla vad nöjd JR är när han får vara polis!
 
 
.
 
Ett barn som dansade Michael Jackson. 
Pressen som bevakade brölloppet.
 
 
 
Min älskade gubbe.
Vi åt på Hoa Hoas restaurang.Oxfile. Det var så klart supergott!
 
#1 - - Mor:

Vad trevligt och vilka kul/ fina bilder! Men visste ni inte att det var prins-bröllop och därför kunde försöka passa tiden och få se dem?

#2 - - Maria:

Fantastiskt! Ser ut som en njutardag. Jag tycker du ska bli motorcykelpolis!! Kram

#3 - - Camilla:

Så fina bilder! Älskar din klänning! Är den ny?

#4 - - Camilla:

En hilsen fra Havøysund Royale Prinsesseklubb 😊 morsomt at du har lagt ut bilde av oss sammens me dæ på bloggen din 😉

Svar: Hej Camilla!Vad trevligt att du hittade hit till min blogg. Hoppas att ni inte misstycker att jag lade upp bilden på er, självklart tar jag bort den om någon av er inte vill vara med. Jag tyckte ni var så fina och det var ett trevligt festligt ögonblick då ni dök upp i gränden! Hoppas ni hade en härlig tid i Stockholm!
Frudin