Världens bästa familj!

Mina underbara fina söner.
Idag fick jag 2 fina bilder på A (stora sonen) när han skulle göra varm choklad och stod stilla 2 minuter i köket och väntade på att chokladen skulle värmas :-) En sådan tur har man inte ofta som mor!
E kom hem sjuk igår men såg ändå helt ok ut på bild. Han är idag helt ljudlös då han inte får fram så mycker som ett väsande ens!
Jag gjorde mig till och gjorde fläskfile med champinioner och gräddsås i ugn med Hasselbackspotatis till men D och E gillade inte chaminioner...
Dock tycker JR, jag och A att det är bland det godaste som finns!
Bilden nedan blev till idag när jag som bäst höll på att byta lakan i vår säng. jag vände ryggen till och då ligger plötsligt Maja och JR där och trynar!
D har varit rejält sjuk hela helgen men lite hjälp fick jag av henne att göra de första pepparkakorna! Maja hjälper också till.
I morgon kommer 66% av våra barn ligga hemma sjuka. Undrar hur många dagar det tar tills resten av oss är utslagna? Här hemma är det baciller kan jag säga nu!
Ja men glad advent då! Jag har börjat piffa här hemma!
Här är lite bonusmaterial till de hängivna.. till Mormor och Morfar och Moster!
Så glad när jag får en bild på grabbarna utan miner :-)
 
#1 - - Mor:

Sååå fina bilder och vilken karl, A, håller på att bli!
Kommer in på min blogg nu men vet inte om jag har rätta motivationen att hålla på med den. Ska tänka på saken....

Svar: Jag har rätta motovationen att läsa din blogg så kör på!
Frudin

#2 - - Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Vad mysigt ni har det! Och riktigt fina bilder :)