Korta dagar.

När man jobbar natt är dagarna inte långa men jäklar i mig om jag inte börjar återfå lite energi och harmoni?
När jag ätit frukost gjorde D och jag yoga efter en youtubevideo på 30 min men den var lite snabb och mycket prat i.
Sedan gjorde vi 8-minuters kettelbell-videon som är riktigt bra.
Jag lagade pannkakor till alla 5 i familjen. Provade att byta ut delar av det glutenfria mjölet med smaksatt proteinpulver och det blev riktigt goda pannkakor.
Till 2 ägg tog jag 1/2 dl proteinpulver och 1,5 dl glutefritt mjöl och 4 dl mjölk.
Provade göra både på chokladpulvret och på päron/vanilj-pulvret. Päronpannkakorna blev riktigt bra! De blev lite mörkare och segare än vanliga pannkakor men konsistensen var ändå nästan bättre än vanliga.
Konstigt nog blev jag dessutom mätt på 3! (1/2 dl proteinpulver är 25 gram protein)
Sedan sålde jag lilltjejens gamla säng jag lade ut på Blocket i natt för 400 kronor.
Vill minnas att vi köpte den på Blocket för några år sedan för 500 kr så den är välanvänd. Hade ju tänkt åka till tippen med den men massor av intressenter hade messat när jag vaknat på eftermiddagen och det blev först i tur som kom o köpte den!
Sedan började jag städa lite på dass och vips var klockan 20:30 och det var dags att åka till natt 2 av 4 på firman! Dagarna är korta mellan nattjobb!
#1 - - Mor:

Det där med "Blocket" borde man lära sej börjar jag förstå....

#2 - - Maria:

Looks yammy yammy!

#3 - - Camilla:

Muuums! Bara jag som aldrig testat sånt pulver tror jag, är det något särskilt du rekommenderar?