Göteborgsvarvet förra helgen.

 Men hur har jag glömt att blogga? Jag verkar liksom komma efter ibland. Förra helgen åkte vi ju ned till Göteborg för att spring Halvmaran Göteborgsvarvet 2,1 mil.
Riktigt mysigt att träffa tjejerna igen och ha en av våra tjejträffar!
Första kvällen när vi kom ned gick vi till en pizzeria och grundade med vatten, pizza och pasta.
Vi hämtade nummerlapparna och installerade oss på hotellet Gothia Tower som låg mitt i centrum för löpareventet.
Riktigt flott och fint var det. Vi gick runt på mässan där det såldes idrottsprylar innan det var dags för att sova.
Även nästa dag gick vi runt där och shoppade lite.
På lördagförmiddagen grundade jag med chokladboll och tå-tejpning.
Frukostarna på hotellet var helt i vår smak, rikliga och fräscha!
 
Sedan bar det på eftermiddagen av till start.
Vädret var helt okay men blev sämre ju längre dagen gick.
Jag hade fått för mig att det skulle vara ett jobbigt lopp och jag tog det kanske lite för lugnt för jag var inte totalt död när jag kom i mål. 
Jag ångrar mig lite men jag vet inte...sprang på 2:10 och det är ju en helt normal tid för mig. 
Mia däremot var helt fantastisk och sprang på flera minuter under 2 timmar!!! Jag är så stolt över henne och hennes prestation! 
Så träffade jag den här jäntan ochså! Lina! Saknar henne mycket eftersom hon bor i Göteborg nu. Hon sprang på 1:55! Grymt det också! 
 På kvällen efteråt åt vi god och trevlig middag på hotellet!
 
Japp! Jag fick pizza även denna dag! När en pizza är så där oflottig och välgjord men strakare ostar...mums!!!!
 Man kan inte beskylla oss för att vara nattsuddare utan vi gick sedan hem och snackade tjejsnack på hotellrummet till sena natten. Mkt trevligt!
Nästa dg promenerade vi runt i centrum, speciellt länge i Trägårdsföreningen som var en fantastiskt vacker park.
 
Vi fotograferad blommor och åt glass.
 Jag fotograferade med mobilen och min lillkamera.
Mia hade nya finkameran med. Jag var lite avis på Mia som hade finkameran. 
Nä, nu har jag så klart mer saker att blogga, jag ligger efter. Ge mig en spark i baken!