En höstpromenad.

Jag var ledig några dagar och mycket gick till studier. Det är verkligen riktigt kul och det ger mig en kick att plugga.
En av dessa dagar kände jag att det troligen kommer bli en mycket kort "höst" av den där vackra rödgula typen då det ju varit så varmt så länge och jag tror alla löv kommer falla i brunt fort. 
Jag kände att jag var tvungen att ge mig själv en liten stund med kameran i höstens anda.
 
 
Jag gick bara en kort promenad men hann ändå fånga lite av känslan...som nästan inte infunnit sig än...eller i år.
 
#1 - - Anita:

Underbara bilder !

#2 - - Mor:

Hösten är verkligen vacker!!!

#3 - - Mia:

Otroligt vackra höstbilder!

#4 - - JUNITJEJ:

Så fina höstbilder!

Jag har nominerat dig och din trevliga blogg. Du finner en Liebster Award på min blogg. Hoppas du antar utmaningen. Ha en trevlig kväll!