WHHM 2017.

På ren svenska, fy fan vad kallt och hemskt väder det var idag.
Flaggorna stod rakt ut i blåsten och man undrade verkligen vad man givit sig in på!
Det är jobbigt nog som det är att springa en halvmara utan att det behöver vara storm också!
Jag väntade i detta tält en timme drygt innan start.
Eftersom det var extrapris för oss som sprang idag på höstens Stockholm Halvmaraton 2017 råkade jag köpa det och anmäla mig till det också...Stön vad jobbigt jag är.
Man var inte vacker idag heller...
Äntligen hittade jag systrarna E och A i toa-kön.
Här fryser vi ganska ordentligt.
Strax innan start.
Vi skickade iväg snabba E lite före. Hon var grymt snabb på 2:04! Stolt över henne!
Jag och A sprang sida vid sida genom hela loppet och vi gjorde det på ca 2:18, jag har inte kollat tiden närmare men våra klockor sade det. Jag trodde och hoppades att det skulle gått lite bättre men jag var inte stark idag, vi slet hårt för den tiden och det var så trevligt att kämpa sida vid sida med A.  Jag var slut. Hade mkt högre puls hela loppet än jag brukar ha.
I mål fick vi Armband som medalj.
JR och D var snälla och hejade in oss i mål och hämtade mig.