Familjen börjar repa sig.

Igår var det inte så kul, jag fick gå helt själv och äta middag. Det var ju lite synd om mig så jag fick pizza!
Idag var alla återuppståndna till frukost! 
Det känns lite stressigt nu...jag måste hinna på yogapasset i em, hämta tvätten som någon annan tvättat åt mig och hinna till 19.00 till stranbordsreservationen på pizzerian 😁
Hur ska man hinna? Vädret är dock inte så soligt, mig gör det inget men det går inget vidare för våra solbrännor, vi är nästan helt vita fortfarande men det är ju bra för huden.
Jag har ju i en stund av svaghet fått för mig att vara med i den där fotoutmaningen 2017 men gjort en egen blogg till den för att inte störa husfriden här. Om någon vill titta finns länk här i min blogg eller så kan du trycka här www.frudinsfoto.blogg.se 
#1 - - Mia:

Fy för magsjuka! Skönt att höra att alla är på bättringsvägen.
Starkt gjort av grabbarna att klara sina dykcertifilat.
Nu ska jag titta på din nya blogg. Spännande!
Stressa inte ihjäl dig 😁

#2 - - Mor:

Du fåååår inte stressa! Du har ju semester men skönt att ni blivit bättre. Vi skottade snö i ca 2,5 timmar i förmiddags på framsidan. Nu
är det eftermiddag och vi har hämtat nya krafter. Nu ska vi ner på södersidan och skotta fram en in och utfart för bilarna.