Tack Hasse.

Idag tog vi farväl av sönernas farfar. Jag har på senare år förstått vad han lärt mig i livet som jag kanske inte förstod då när vi var mitt i allt o barnen var små. Han lärde oss alla om värdet av traditioner och att man inte får roligare än man gör sig och att det är var och ens ansvar att bidraga till att livet och varje stund blir värdefull och bra. Vill man något så får man kämpa och det gör man! Jag förstod inte allt när jag var yngre men jag förstår mer nu tror jag och värdesätter. Tack Hasse för åren och tack för livskunskap.Tack för all din kärlek till barnen.
En fin dag. 
Jag bloggar lite bilder från telefonen här. Är inte vän med min nya telefon än så det blir lite som det blir.
 
 
 
Efter den enkla och fina ceremonin på skogskyrkogården åkte vi hem till J där vi hade en jättetrevlig middag och vi pratade om Hasse i glada minnen så som han hade velat haft det, det är jag säker på.
 
 
#1 - - Mor å Far:

Enkelt och bra!
Å så lille Zigge !!!!

#2 - - Camilla:

Är det Zigge?! Minns honom från den tiden du och jag blev bloggvänner. Kram till er!

Svar: Ja det är lilla Ziggis ❤️
Frudin

#3 - - None None:

Vilka stiliga söner!
Kram
Mia