Semestern är snart slut.

Då plötsligt känns det som om semestern har kommit till kroppen.
Idag känns det som om det är första dagen på semestern.
Jag är liksom i harmoni och avslappnad och det är fantastiskt väder ute.
Jag har jobbat hårt i min gräv-grop. I och för sig haft det bra men nu tänker jag ta en grävpaus.
Ska gräva idag också men sedan får det vara någon vecka. Måste vila kroppen lite.
Igår spolade jag med högtryck av balkongen eftersom den kändes helt jordig och dammig efter vägarbetet på Åvägen. Blev en jäkla skillnad!
Sedan klippte jag gräset förutom de ca 5 timmarna i gräv-gropen.
Kanske inte är så underligt att jag inte orkat löpträna eller träna något annat. Nä nu blir det vilopaus sista semesterveckan plus att jag ska skärpa upp mig med maten igen som jag totalt struntat i när jag grävt. Jäklar vilken fin dag det är idag!
JR har ju städat ur garaget helt och nu börjat på ny kula. Han har rollat ena väggen vit och ska på sikt fylla den med grafitti. Han sitter o kollar inspiration på nätet. 
Jo lite mer cykel har vi gjort också men det kanske jag skrev? Vi körde 2 mil grusväg i backiga Brantbrink härom dagen.
 
 
#1 - - Mor:

Alltid lika kul med dina bilder! Snart ses vi....